Šiuolaikinės pamokos paradigma – projektų įtraukimas į ugdomąsias veiklas

Šiuolaikinės pamokos paradigma – projektų įtraukimas į ugdomąsias veiklas

Kokia yra šiuolaikinė pamoka? Kaip motyvuoti mokinius? Kaip teisingai juos vertinti? Kokius ugdymo būdus ir metodus taikyti, kad mokiniai pamokoje ne tik įgytų žinių, bet ir gerai jaustųsi? Kaip į ugdomąsias veiklas įtraukti projektus? Atsakymų į šiuos ir dar daug kitų klausimų mokytojai ieškojo gruodžio 8 d. vykusiame seminare „Šiuolaikinės pamokos paradigma – projektų įtraukimas į ugdomąsias veiklas“.

Seminaras buvo bendrai finansuojamas Europos Sąjungos ir Švietimo mainų paramos fondo programos „eTWINNING“ projektų konkurso dotacijos sutarties Nr. 2022-eTw-projektas-003 lėšomis.

Seminarą vedė ir kartu su mokytojais šiuolaikinės pamokos receptą kūrė Rytis Komičius, Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos direktorius, anglų kalbos ir psichologijos mokytojas, mokyklų išorės vertintojas.

Komentarai išjungti.
Skip to content