Netradicinė fizinio ugdymo pamoka

Netradicinė fizinio ugdymo pamoka

Š. m. vasario 22 dieną fizinio ugdymo mokytojos Svetlana ir Greta 8a klasės mokiniams vedė netradicinę integruotą fizinio ugdymo pamoką. Pamokos tikslas buvo integruoti badmintono žaidimo elementus ir žinias į fizinio ugdymo pamokos procesą. Mokiniai atliko užduotis, kurios lavino judėjimo ir protinius gebėjimus, gerino rankų ir akių judesių greitį bei koordinaciją, dirbo individualiai, porose bei grupėse. Jie atliko raketės valdymo pratimus, mušinėjo plunksniuką į sieną, žaidė judriuosius žaidimus. Be to aštuntokai rungtyniavo komandinėse estafetėse: „badmintono krepšinis“ , ,,plunksniukų pernešimas“, „plunksniukų gaudymas su stoveliu“ bei ,,kamuoliukų nešimas raketėmis porose“. Pamokos pabaigoje mokiniai atsakinėjo į klausimus apie badmintoną. Juos labiausiai nustebino tai, kad varžybų metu skrendančio plunksniuko greitis 426 km/val.

Fizinio ugdymo mokytojos Svetlana ir Greta

Komentarai išjungti.
Skip to content