Geriausias būdas pažinti savo kraštą – keliauti.

245571638 202719428641566 2732851416410969093 nSpalio 15 d. gausus būrys Pagėgių Algimanto Mackaus gimnazijos penktokų, šeštokų ir septintokų, lydimas klasių auklėtojų Loretos Skvirbienės, Rasos Antanaitienės ir Raimondos Stalnionienės, išsiruošė į įdomią kelionę po Kuršių neriją. Nors oras šiek tiek gąsdino, bet laukiantys nuotykiai neleido lietui sugadinti nuotaikos.
Pažintį su savo kraštu pradėjome nuo Lietuvos jūrų muziejaus delfinariumo, kur stebėjome delfinų ir jūrų liūtų pasirodymą. Neįtikėtini delfinų triukai privertė ne vieną aikčioti iš nuostabos ir susižavėjimo. Pasisėmę geros energijos keliavome į Juodkrantę, kur aplankėme legendomis apipintą Raganų kalną. Pasirodo, raganų burtai dar ir dabar turi galios, nes keliaujant paslaptingo miško taku, apsuptu velnių, raganų, laumių ir kitų mitinių būtybių, debesys išsisklaidė ir lietus liovėsi. Vėl sugužėję į autobusą pučiant stipriam pamario vėjui keliavome į Nidą. Pakeliui apžiūrėjome sengirėje, netoli Garnių kalno, įsikūrusią vieną didžiausių Europoje didžiųjų kormoranų koloniją. Nors kolonijos gyventojų nematėme, tačiau jų nuniokotas miškas padarė neišdildomą įspūdį. Atvykę į Nidą visų pirma aplankėme Parnidžio kopą, apžiūrėjome Saulės laikrodį, o nusileidę nuo kopos į miestą susipažinome su Nidos architektūra. Nuostabaus grožio kopas, Kuršių marių ir Baltijos jūros vaizdus, pasakišką Kuršių nerijos kraštovaizdį daugelis mokinukų pamatė pirmą kartą.
Nors namo grįžome pavargę, bet laimingi, daug pamatę ir sužinoję. Džiaugiamės, kad kelionės į Nidą metu galėjome pamatyti, koks gražus mažytis mūsų kraštas.